tiistai 27. maaliskuuta 2018

Uusi elämänvaihe




En edes tiedä miten aloittaisin.
Olen tällä hetkellä äippälomalla, 
suloisen kaksikuisen tytön äiti.
On ihanaa olla kotona poissa työelämästä,
elän monellakin tapaa tällä hetkellä omaa unelmaani.
Samaan aikaan elän elämäni surullisinta ja kivuliainta vaihetta,
rakkaalla ihmisellä ei ole elinaikaa kovin paljoa.
Puolison ryhtyminen rakennusalan yrittäjäksi tuo sekin omat 
haasteensa nykytilanteeseen.
Kaiken tämän onnen ja surun keskellä haluan tallentaa
jotain tästä ajasta ylös, lähinnä itseäni varten,
mutta jos joku muukin tästä jotakin saa, niin hyvä niin.


Blogi jatkuu edelleen rönsyilevänä kuten minä ja elämäni. 
Kaiken maailman käsillä tekeminen on minulle luontaisaa,
mikä näkyy niin remontoimisena, puutarhanhoitona, ompeluna, 
kakkutaiteiluna, kuvataiteena, barbitalon tekemisenä, vanhan talon 
entisöimisenä ja ihan kaikkena mahdollisena näpertelynä ja piipertämisenä.
Edelleen olen kovempi suunnittelemaan kuin toteuttamaan,
mutta jotain valmistakin joskus tulee.


Kaiken tämän keskellä olen ottanut tavoitteekseni saada viimeisimmän 
kolmen lapsen myötä tulleet 15-20 raskauskiloa pois. 
Ei ehkä äkkiseltään kuulosta viisaimmalta ajalta panostaa tähän.
Mutta kuten aikaisemmin viittasin,
työelämässä ollessani minulla ei energia riitä laihduttamiseen
joten pakko takoa sillon kun rauta on kuumaa.



Tässä tämän tiivimmän bloggailuni mahdollistaja, suloinen kuopukseni Cesilia.


Suloinen body on tilattu Pat Patilta.




Pahoittelen vielä viime syksyistä amatöörimäisyyttäni. Poistin vahingossa kaikki kommentit,
joita blogiini oli tehty. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti